Komunikacija je ključna tokom promena – ne samo jednosmerna, već 360° komunikacija.
-
Lideri treba da jasno objasne promene svojim timovima.
-
Zaposleni treba da postavljaju pitanja menadžerima ako informacije nisu jasne.
-
Vrste komunikacije uključuju i razmenu sa kolegama koji imaju informacije koje vi nemate.
Četiri pitanja koja pomažu u jasnoj komunikaciji:
-
Zašto je promena potrebna i zašto sada? – Koji faktori su doveli do odluke i zašto trenutni način ne funkcioniše?
-
Koliki je obim promene? – Da li je velika, mala, jednokratna ili višefazna? Transparentnost je ključna.
-
Šta treba da se poboljša i kako ćemo to meriti? – Definišite metrike uspeha da biste znali da li promena funkcioniše.
-
Kako se nova promena povezuje sa prethodnim strategijama? – Ovo daje kontekst i pomaže da se razume uticaj promene u širem okviru.
Dodatno:
-
Komunikacija se mora ponavljati i koristiti različite kanale (lični razgovori, e-mail, Slack itd.).
-
Ako ste zaposleni koji želi razumevanje, koristite ista pitanja da dobijete jasnoću i tražite da se informacije dele sa timom.
Zaključak: Jasna i ponovljena komunikacija omogućava svima da razumeju promenu i reaguju efikasno.
Comments