komunikacija


 Komunikacija je ključna tokom promena – ne samo jednosmerna, već 360° komunikacija.

  • Lideri treba da jasno objasne promene svojim timovima.

  • Zaposleni treba da postavljaju pitanja menadžerima ako informacije nisu jasne.

  • Vrste komunikacije uključuju i razmenu sa kolegama koji imaju informacije koje vi nemate.

Četiri pitanja koja pomažu u jasnoj komunikaciji:

  1. Zašto je promena potrebna i zašto sada? – Koji faktori su doveli do odluke i zašto trenutni način ne funkcioniše?

  2. Koliki je obim promene? – Da li je velika, mala, jednokratna ili višefazna? Transparentnost je ključna.

  3. Šta treba da se poboljša i kako ćemo to meriti? – Definišite metrike uspeha da biste znali da li promena funkcioniše.

  4. Kako se nova promena povezuje sa prethodnim strategijama? – Ovo daje kontekst i pomaže da se razume uticaj promene u širem okviru.

Dodatno:

  • Komunikacija se mora ponavljati i koristiti različite kanale (lični razgovori, e-mail, Slack itd.).

  • Ako ste zaposleni koji želi razumevanje, koristite ista pitanja da dobijete jasnoću i tražite da se informacije dele sa timom.

Zaključak: Jasna i ponovljena komunikacija omogućava svima da razumeju promenu i reaguju efikasno.

Comments