Suština HyperThinking-a

 


🔹 Suština HyperThinking-a

Phil Weiss kaže: najvažnija veština današnjice nije znanje, već mindset – način na koji razmišljamo i reagujemo na promene.

  • Svet se menja brzo → samo „praćenje“ nije dovoljno → moraš predviđati i biti korak ispred.

  • HyperThinking ti daje set alata za razmišljanje da to postigneš.


🔹 Šta omogućava HyperThinking

  1. Menjanje perspektiva – gledanje iste situacije iz više uglova (čak i kontradiktornih).

  2. Rešavanje konflikata – kroz razumevanje, a ne kroz rigidnost.

  3. Poboljšanje sastanaka – jasnija komunikacija, bolji ishodi.

  4. Empatija – bolje razumevanje klijenata i kolega.

  5. Kreativnost – sistematsko korišćenje kreativnih alata.

  6. Učenje – stalno proširivanje znanja i prilagođavanje.

  7. Pravovremenost – znati kad je pravi trenutak za potez (poveznica sa Lean Startup pivotima).


🔹 Za koga je kurs

  • Komunikacione profesionalce

  • Preduzetnike

  • Menadžere i rukovodioce

  • Studente biznisa
    (ali realno – svi koji rade u dinamičnom okruženju mogu imati koristi)


🔹 Poveznica sa onim što već učiš

  • Lean Startup ti daje okvir za testiranje i pivotiranje.

  • HyperThinking ti daje mindset da te promene posmatraš kao prilike, ne kao probleme.

  • Kreativni alati (GTD, mind map, brainstorming, reframing) se uklapaju u HyperThinking kao „operativni instrumenti“.


👉 Dakle, HyperThinking = filozofija fleksibilnog razmišljanja + alati za praktičnu primenu.
Možeš ga posmatrati kao “mentalni softver” koji pomaže da sve druge metode (Lean, Agile, GTD, design thinking) funkcionišu još bolje.

Comments