ONO sto me pokrece

 „Ја сам дизајнер ентеријера, слушалац, тумач, креатор. За мене је дизајн приповедање. Оживљавам визију дома или хотела стварањем евокативне приче кроз боје, текстуре, обрасце и форме пуне лепоте, авантуре и душе. Сваки пројекат је јединствено истраживање радозналости и експериментисања. Волим оно што радим."

 „Нисам сигурнa, али увек се одлучим за комбинацију нечега старог и нечег новог. И одличан пар потпетица. “

„Елон Муск. Волим технологију и како је непрестано премотава у будућност, са сталним фокусом на дизајн и напредак. Било би тако занимљиво разговарати о његовом креативном процесу и о томе како он своје иновативне идеје преводи у стварност. “

„Часописи, музеји, уметничке изложбе, бутици и галерије. Изаћи из студија и видети шта се дешава у свету дизајна. Толико инспирације се може наћи. "

„Пратим модну колекцију. Научио сам много, али ми је било изазовно. То је потпуно другачија индустрија од дизајна ентеријера. “

„Презентација, таленат, љубазност, позитивна енергија, организација.“

„Штикле.“

 „Идем у музеј. Уметност ми је увек инспирација. То је моја страст. "

Важно је питати и научити све оно што не знате. Нема срама у стицању знања. Сви побеђују “.

„Будите фокусирани на оно што најбоље радите. 

„Обожавам комбинацију многих различитих пројеката истовремено. У студију се дешава стварно унакрсно опрашивање креативности, од унутрашњих стамбених и комерцијалних пројеката до дизајна тканина, намештаја, постељине и осветљења. Додиривање различитих медија у једном дану је веома инспиративно. “

вежбам сваки дан

здрава храна и много воде

коучинг и ментор

Comments