INOVACIJE

Ovo je ideja o inovacijama.
Inovacija znači različite stvari za različite ljude, i postoje mnoge definicije šta je inovacija.
Jednostavno rečeno, inovacija može biti zamišljen kao novi ili novi metod, kao što je nešto
se proizvodi ili isporučuje, novi proizvod, ili elementu dodate vrednosti, nečemu
to se trenutno radi. 
U svakoj od ovih situacija, potrošači vidi vrednost u novitetu i kao rezultatžele pristupiti inovaciji što rezultira komercijalnom dobiti za inovatora.
Novost može biti u mnogim elementima,
ili kombinacija predmeta. 
Na primer, novost može da uključuje proizvod, uslugu, proces, marketinški metod, poslovni model, način finansiranja preduzeća - bilo šta.

Mogućnosti su beskrajne, a kreativnost
od suštinskog je značaja za inovacije. Osnova inovacije je sposobnost prepoznati tržišne i druge mogućnosti, i / ili mogućnost da vidite nove ili različite kombinacije veza sa objektima, procesima i tako dalje, i da mogu da ih iskoriste.

Važno je napomenuti da je inovacija relevantna
ne samo na pojedinačnom ili organizacionom nivou,
takođe je važno na nacionalnom ekonomskom nivou kao važan izvor rasta i produktivnosti.
Jon Sundbo, u svojoj knjizi Teorija inovacija -
Preduzetnici, tehnologija i strategija,

tvrdi da postoje tri glavne paradigme inovacije -
preduzetnik, presek tehnologije socijalni i ekonomski faktori i određeni ključni strateški
ponašanja i pitanja vezana za stvaranje inovacija.

I tako jedan od načina razmišljanja o inovaciji je spajanje ovih paradigmi i kako oni komuniciraju u bilo kojoj situaciji.  Drugim rečima, kreativna destrukcija uključuje razvoj, stvaranje ili otkriće novih načina vršenja zamene prethodne neefikasne ili neefikasne metode.  Ali inovacija je više od obične nove ideje - vodi ih do sledećeg koraka
i sprovođenje ih u praksu, gde potrošač opaža vrednost.  
To uključuje razvoj nečeg novog - novost - što stvara vrednost u umu potrošača.
Kod mnogih od njih postoji novost ili novost, ali aspekti noviteta sa dodatom vrednošću
možda nisu uspešno saopšteni potrošačima, ili potrošači nikad nisu videli vrednost u novosti. Kada se to dogodi, ove ideje ostaju kao izum i nikada nije komercijalizovan.

Drugim rečima, inventivne ideje nikada ne stižu na tržište. 
I tako, pretvaranje izuma u ​​inovaciju podržano je preduzetništvo.  Inovacija daje temelje
za odgovor uspešnog preduzetničkog preduzeća  do mogućnosti identifikovanih na tržištu.

Neki zajednički izvori inovacija uključuju gledanje drugih, imitiranje ili produžavanje
šta drugi rade, menjajući pravila ili propise.  


Na primer, uzimanje poslovnog modela koji uspešno funkcioniše u jednoj industriji i upotreba u nepovezanoj  industriji.

Pobliže ćemo pogledati različite vrste i nivoe kasnije inovacije. Za sada je važno zapamtiti da je to zaista radikalni ili transformacioni nivo inovacija koje često transformišu naše živote, ali sve vrste i nivoi inovacije
su osnovni za uspeh preduzetničkog poduhvata. 

Kao što smo videli, ako želite da pokrenete posao ili da razvijete postojeću, morate da se identifikujete i / ili nadograditi na izuzetnoj prilici da poboljšate svoje šanse za uspeh. Ključna komponenta izuzetne mogućnosti
koliko ćete biti inovativniTreba razmišljati o tome kako stvari funkcionišu drugačije u poslu će stvoriti dodatnu vrednost u poslu tako da će potrošači želeti da kupe
šta imate za ponuditi. Inovacija je osnova za uspešno preduzetništvo preduzeća.
Ako ne inovirate, uvek postoji neko drugi ko će gledati kreativno uništenje onoga što je trenutno i zamenjuje ga sa nečim novim što stvara vrednost u umu potrošača.