5 ZAKON PRIVLACENJA LJUBAV I VERA

Zašto su povjerenje i ljubav ključni za privlačenje svega što želite
Zakon privlačnosti je uvijek na djelu i privlačimo sve od onoga što osjećamo i u što vjerujemo.

Dakle, da biste privukli dobre stvari koje želite, u svakom trenutku morate biti dva ključna mjesta: jedno je povjerenje, a drugo ljubav.

Povjerenje
Siguran sam da ste čuli mnogo puta "oh nadam se da će uspjeti" ili "nadam se da ću imati dovoljno novca" ili "nadam se da se ne razbolim", itd., Itd.

Stvar je u tome što mnogi ljudi misle "nadam se" i "vjerujem" jednaki; Lingvistički mogu biti poprilično sinonimni, ali neuroznanstveno „povjerenje“ i „nada“ se znatno razlikuju.


Nada je dobra sama po sebi, ali to vas ne odvodi nikamo.
I zašto? Jer kad se "nadate" davate svu snagu vanjskim okolnostima. Vi ste u ulozi „žrtve“.
Kao da očekujete da će doći netko drugi, maše čarobnim štapićem i sve naše želje se ostvare. Potpuno je pasivan.
Nada znači beznađe i pasivnost. Stvari koje sigurno niste, jer u suprotnom ne biste bili ovdje u ovom programu.Zato ću vas pitati: zaboravite nadu. Prestani se nadati svi zajedno. Danas.

Jer danas ćete to zamijeniti povjerenjem.
Povjerenje dolazi iznutra. To je znanje bez znanja. Jednostavno znate da ćete imati sve što želite jer imate svu snagu u sebi da je stvorite.
Vidite kako se vibracija odmah promijenila? S pasivnog stajališta do proaktivnog moćnog negativca?
Cvijet se ne nada cvatnji, već cvjeta, u potpunosti imajući povjerenja u svoje cvjetanje.
To je razlog zašto neki ljudi provode godine igrajući lutriju i nikad ne pobjeđuju - jer se nadaju da će pobijediti - a drugi igraju jednom i osvoje ogromnu svotu novca - jer su im vjerovali, čak i podsvjesno.

Dakle, umjesto da se nadate da će biti tako, vjerujte da to već postoji!
Sve što želite je već vaše, samo treba ući u ovo fizičko područje koje je mnogo gušće od ostalih carstava iznad nas i treba vremena da se manifestira. To je to.
Vjerujte da sve vaše želje dolaze i vjerujte da imate svu unutarnju snagu da to ostvarite.

Korištenje Zakona privlačnosti je vježba sigurnosti i pouzdanja kako bi se ostvarilo ono što već postoji na astralnim planovima i koje bi se manifestiralo u fizičkom.

Stoga od danas pa nadalje uklonite „nadam se“ iz rječnika i zamijenite U vjerujem.

LJUBAV
Razmislite o svim divnim stvarima koje vam to omogućuju, svakodnevno. Osjeti u kojima uživate, jednostavno zato što vaše tijelo ima osjetila i možete čuti glazbu ili pogledati prekrasan zalazak sunca, uživati ​​u kupki s mjehurićima ili glačati svog psa.

Kada sada budete u stanju cijeniti svoje tijelo i zavoljeti ga, tada možete krenuti da izgubite višak kilograma jer to radite s poštovanja i nagrađujete tijelo koje volite.

A isto vrijedi i za druge stvari. Ako mrzite činjenicu da nemate dovoljno novca za sve što želite, rješenje neće biti više novca jer to nikada neće biti dovoljno. Rješenje je uvijek voljeti novac koji imate, bez obzira na iznos.

Ovdje vam mogu dati svoj vlastiti primjer.

Prije mnogo godina bio sam slomljen. Ali ozbiljno se slomila. Iako sam uvijek imao pomoć Univerzuma, nikad ga nisam cijenio u potpunosti. Usredotočila sam se na nedostatak i pridavala sam svoju vrijednost kako bih imala novac ili ne.

Dakle, kako nisam imala dovoljno, nisam voljela sebe.
Vjerujte, bio sam tamo i znam da je to sranje. Sada danas shvaćam da je nedostatak samoljublja mnogo gori od nedostatka novca.
Prošao sam jedno veliko buđenje u životu i počeo konačno voljeti sebe. Počeo sam se fokusirati na ljubav prema novcu koji imam u tome sada
omogućili su mi da kupujem hranu, da kupujem odjeću, da plaćam najamninu i spavam ugodno i sigurno noću.

Čak sam počeo voljeti plaćati račune (nešto što sam nekada doživljavao kao gubitak novca), jer to znači da se brinem o sebi i pružam toplu vodu za opuštajuću kupku ili struju za gledanje moje omiljene TV emisije.
Počeo sam voljeti i najmanje sitnice i zapravo se zabavljati sa svakom sitnicom koju sam potrošio. Čak me i kupnja svježeg cvijeća za £ 1 neizmjerno usrećivala.
U ovo se vrijeme počelo događati smiješna stvar: svugdje sam pronalazio novčiće, a novac i prilike za novac počeli su dolaziti iz različitih izvora.
Počeo sam gubiti strah od trošenja novca jer sam počeo vjerovati da ću svaki put kada trošim novac, manifestirati više novca da radim zabavnije stvari. Dolazio sam iz mjesta bezuvjetne ljubavi.

Trebalo mi je neko vrijeme da promijenim vibraciju u vezi s novcem zbog starih sustava vjerovanja koji sam nekada imao, ali nakon što je promjena napravljena, nije bilo povratka.
Danas imam sjajan odnos s novcem, volim novac i novac me voli.

Želio sam vam ispričati ovu priču jer sam i sam to prošao. Znam kako je biti u mjestu kad nedostaje samoljublja i mržnje prema situaciji u kojoj se nalazimo.

Zato je promjena te vibracije u mjesto samoljublja i sklapanje mira s onim tko ste ključni za otkrivanje života vaših snova. Vjerujte mi, ako niste iz mjesta ljubavi, nećete moći potpuno uživati ​​u onome što želite manifestirati.

Čak i ako smršavite, u tijelu ćete uvijek naći stvari koje mrzite, a možda će ponovno dobiti na težini. Čak i ako zarađujete više novca, uvijek ćete misliti da to nije dovoljno, a količina novca koja nikada nećete biti dosljedna.

I biti će gotovo nemoguće manifestirati ono što želite.

Ponekad će vas Univerzum testirati. Prikazat će vam dio onoga što želite samo vidjeti da li ste spremni za promjenu.
I dok ne zavolite sebe i ne dođete s mjesta ljubavi, te manifestacije pretvorit će se samo u pouke i ništa drugo.

Zapamtite, došli ste na ovaj svijet kako biste naučili i uživali bez obzira na vaš oblik, bankovni račun, građanski status ili bilo što drugo.

I želite manifestirati život koji volite dosljedno i trajno.

Vježba za danas
1. Razmislite o svemu što želite pokazati, novac, gubitak kilograma, putovanja, ljubavni odnos, uspješno poslovanje, kuća iz snova itd.

Sada napravite popis svih pozitivnih razloga zašto želite te stvari, a dolaze iz mjesta ljubavi.

Na primjer, "Želim pokazati novac jer volim sebe da želim više prilika za kupovinu i radnju stvari koje me čine sretnom".

Ili "Želim izgubiti višak kilograma jer volim sebe dovoljno da izgledam i osjećam se sjajno".

Ponovite stvari na svom popisu ujutro i navečer kako biste se prepustili svih negativnih emocija povezanih s onim što želite manifestirati i usredotočite se na to da dolazite sa mjesta ljubavi.

2. Recite sebi „vjerujem da imam u sebi svu unutarnju snagu da iskažem ono što želim jer bezuvjetno volim sebe“.

Ponovite i ujutro i navečer, tako da se povežete s povjerenjem i ljubavlju u sebe.