-
Pretpostavke NLP-a – poput „mapa nije teritorija“, „nema neuspeha, samo povratne informacije“ i važnosti razumevanja modela sveta druge osobe. Iako nisu zakoni koje morate slepo prihvatiti, njihovo razumevanje značajno poboljšava rezultate.
-
Raport – kako ga graditi, prepoznati i koristiti za povećanje efektivnosti u komunikaciji i radu sa klijentima.
-
Reprezentativni sistemi – kako prilagoditi komunikaciju prema preferencijama pojedinca za bolju saradnju i rezultate.
-
Meta model – lingvistička tehnika koja pomaže da se identifikuju i razjasne koreni problema kod klijenata, nudeći im više izbora i rešenja.
-
Milton model i hipnoterapija – fleksibilne lingvističke metode koje omogućavaju klijentima alternativne perspektive i nove mogućnosti u životu.
-
Metafore i priče – kako ih koristiti za motivaciju, promenu ponašanja i osnaživanje klijenata.
-
Framing i reframing – kako menjati percepciju situacija, olakšavajući klijentima da posmatraju izazove iz nove, pozitivne perspektive.
-
Asocijacija i disocijacija – tehnike za smanjenje emocionalnog tereta prošlih događaja i pružanje novih pogleda na iste.
-
Mentalni skriptovi i promena uverenja – metode za uklanjanje ograničavajućih uverenja i uvođenje osnažujućih verovanja, uključujući swish obrazac za transformaciju neželjenog ponašanja.
-
Strategije ponašanja i ciljevi – razumevanje ključnih faza ponašanja i efektivno postavljanje ciljeva, kako za sebe, tako i za klijente.
Comments