copywriting

 


Šta je copywriting?

Copywriting je pisanje koje se koristi u svrhu prodaje. U suštini, to je pisanje koje se fokusira na prodaju proizvoda ili usluga. Kada pišete copywriting, vaša namera je da privučete pažnju čitalaca i motivišete ih da preduzmu određene akcije, kao što je kupovina proizvoda, prijava na newsletter ili klik na neki link.

Šta je AIDA formula?

AIDA je akronim za četiri ključne komponente koje čine efikasnu prodajnu poruku:

  1. Attention (Pažnja): Prvi korak je da privučete pažnju svoje ciljne publike. Ovo može biti postignuto snažnim naslovom, intrigantnim uvodom ili nečim što odmah privlači interesovanje čitalaca.

  2. Interest (Interesovanje): Nakon što ste privukli pažnju, morate zadržati interesovanje čitalaca. Ovo radite pružanjem informacija koje su relevantne i zanimljive, ističući kako vaš proizvod ili usluga rešava neki problem ili ispunjava neku potrebu.

  3. Desire (Želja): Kada ste zadržali interesovanje, sledeći korak je da izgradite želju. Pokažite čitatelju kako vaš proizvod ili usluga može poboljšati njihov život, ističući njegove prednosti i koristi.

  4. Action (Akcija): Na kraju, pozovite čitatelja na akciju. Ovo može biti kupovina proizvoda, prijava na listu za slanje e-mailova, ili neka druga akcija koju želite da preduzmu.

Kako pisati kao što pričate?

Umesto da pišete formalno i akademski, pišite na način koji je prirodan i lako razumljiv. Koristite jednostavan jezik i izbegavajte stručne termine koji mogu zbuniti čitatelje. Pišite kao da razgovarate s prijateljem – jasno, direktno i sa entuzijazmom.

Kako da pišete o temama koje ljude zanimaju?

Da biste pisali sadržaj koji će ostati relevantan u budućnosti, fokusirajte se na teme koje su zanimljive i korisne za vašu publiku. Izbegavajte nasumične postove na blogu i umesto toga istražite šta vaša publika želi da zna ili o čemu želi da čita. To će vam pomoći da kreirate sadržaj koji će ih angažovati i motivisati da se vrate po još.

Kako poboljšati svoje pismenje?

Čak i mala poboljšanja u vašem pisanju mogu imati veliki uticaj na vaš posao. Ako primenite samo jednu promenu koja poboljšava kvalitet vašeg pisanja za 10%, to može značajno uticati na vašu karijeru. Fokusirajte se na stalno usavršavanje svojih veština i tehnika, i trudite se da svaki put pišete što bolje možete.

Comments