Kako to da provodimo beskrajne sate pokušavajući pronaći nešto što deluje, napokon probijemo kod i počnemo dobijati rezultate ... tada dobivamo sindrom pravih predmeta i počinjemo tražiti sledeću stvar?
Zašto stalno tražimo sedeću veliku stvar?
Razmislite o tome kako izgleda kada imate 6 nedelja u (ili šest meseci), stvorili ste web stranicu, imali nekoliko prodaja ... i sedili tamo razmišljajući, "OK ... pa što sad? Valjda bi trebao otići na Instagram? Ili pokrećete Facebook oglase? "
STOP.
Evo kako bi korak 2 trebao izgledati:
1) Pronađite više kupaca
2) Prodajte im neverojatne proizvode koje vole
Ukratko - pronađite što deluje ... i učinite VIŠE od toga!
Ako želite rasti - između svoje prve prodaje i zarade od prvih 10.000 - 20.000, nije vreme da se ometate. Znam. To je teško.Fokusirajte se na stvari koje zarađuju.
Otkrijte odakle dolaze vaši kupci.Fokus na to. Zanemarite sve ostalo - to će vas samo odvratiti.
Lako se ugledati na sve pogrešne stvari, od društvenih medija, do beskrajnih razgova sa 1-2 osobe koje nikad neće kupiti, do pokušaja shvatiti kako Google Ads rade.
Ali kad se fokusirte na izgradnju prometa i stvarnih kupaca, sve se menja.
shvatite cime dobijate kupce. I učinite više od toga.
ukoliko niste sigurni gde pronaći svoje kupce, potražite Endless Audience.
https://buy.iwillteachyoutoberich.com/endless-audience/
Zašto stalno tražimo sedeću veliku stvar?
Razmislite o tome kako izgleda kada imate 6 nedelja u (ili šest meseci), stvorili ste web stranicu, imali nekoliko prodaja ... i sedili tamo razmišljajući, "OK ... pa što sad? Valjda bi trebao otići na Instagram? Ili pokrećete Facebook oglase? "
STOP.
Evo kako bi korak 2 trebao izgledati:
1) Pronađite više kupaca
2) Prodajte im neverojatne proizvode koje vole
Ukratko - pronađite što deluje ... i učinite VIŠE od toga!
Ako želite rasti - između svoje prve prodaje i zarade od prvih 10.000 - 20.000, nije vreme da se ometate. Znam. To je teško.Fokusirajte se na stvari koje zarađuju.
Otkrijte odakle dolaze vaši kupci.Fokus na to. Zanemarite sve ostalo - to će vas samo odvratiti.
Lako se ugledati na sve pogrešne stvari, od društvenih medija, do beskrajnih razgova sa 1-2 osobe koje nikad neće kupiti, do pokušaja shvatiti kako Google Ads rade.
Ali kad se fokusirte na izgradnju prometa i stvarnih kupaca, sve se menja.
shvatite cime dobijate kupce. I učinite više od toga.
ukoliko niste sigurni gde pronaći svoje kupce, potražite Endless Audience.
https://buy.iwillteachyoutoberich.com/endless-audience/