Kreativnost je deo kreativnog procesa stvaranja novih ideja.
Dakle, šta je kreativnost i kako se može definisati?
Kreativna osoba obično ima mogućnost otkrivanja obrazaca koje drugi ne mogu.
Drugo, one vide vezu izmedju stvari koje drugi ne vide.
kreativnost je vestina koja se moze nauciti.
Dakle, preduzetnički poduhvat
u sustini je zadovoljenje potreba potrošača, potreba kupca.
Tamo postoji potreba .. .
Identificirali su problem, i oni žele ga reše, a verovatno želite da zaradite nešto novca u tom procesu, zar ne?
Dakle, svi moramo da živimo.
Dakle, element kreativnosti, mislim, dolazi u razumevanju onoga sta je tačno potreba,
i kako onda kreativno rešiti , naci rešenje koje zadovoljava tu potrebu?
dakle treba razmisliti o tome sta je potreba, koji problem treba resiti, i naci resenje kojim se resava taj problem i zadovoljava potreba.
Jedna stvar koju smatram fascinantnom je ta ideja dizajnerskog razmišljanja, a dizajnersko razmišljanje zaista je u njenom srcu
- i svi volimo da budemo pametni, volimo da uđemo i kažemo,
"Ja sam osoba sa rešenjima"
- dizajnersko razmišljanje je suprotno.
DESIGN THINKING AND PROBLEM SOLVING
Dizajnersko razmišljanje znači da prvo stvarno shvatimo
šta ljudima treba?
Posmatramo ih bilo etnografskim metodama,
ili putem anketa, povratnih informacija ili fokus grupa.
Prvo zaista želimo da shvatimo njihove potrebe.
Zatim tu je postupak izvlačenja neke ideje i ideje, i ja mislim
odatle potiče kreativnost. Radi se o zaista razumevanju, na suštinskom nivou, šta treba mojoj grupi klijenata?
Koji su njihovi osnovni problemi? I kako onda to kreativno rešim i plasirajte to na tržište proizvoda ili usluge KOJI je efikasan, koji koristi tehnologiju, gde imam mentore oko sebe? Ali mislim da je to jezgra kreativnosti
kako da budem siguran da sam otvoren za ideje drugih, naročito korisničku grupu kojoj zaista želim da služim?
Dakle, šta je kreativnost i kako se može definisati?
Kreativna osoba obično ima mogućnost otkrivanja obrazaca koje drugi ne mogu.
Drugo, one vide vezu izmedju stvari koje drugi ne vide.
kreativnost je vestina koja se moze nauciti.
Dakle, preduzetnički poduhvat
u sustini je zadovoljenje potreba potrošača, potreba kupca.
Tamo postoji potreba .. .
Identificirali su problem, i oni žele ga reše, a verovatno želite da zaradite nešto novca u tom procesu, zar ne?
Dakle, svi moramo da živimo.
Dakle, element kreativnosti, mislim, dolazi u razumevanju onoga sta je tačno potreba,
i kako onda kreativno rešiti , naci rešenje koje zadovoljava tu potrebu?
dakle treba razmisliti o tome sta je potreba, koji problem treba resiti, i naci resenje kojim se resava taj problem i zadovoljava potreba.
Jedna stvar koju smatram fascinantnom je ta ideja dizajnerskog razmišljanja, a dizajnersko razmišljanje zaista je u njenom srcu
- i svi volimo da budemo pametni, volimo da uđemo i kažemo,
"Ja sam osoba sa rešenjima"
- dizajnersko razmišljanje je suprotno.
DESIGN THINKING AND PROBLEM SOLVING
Dizajnersko razmišljanje znači da prvo stvarno shvatimo
šta ljudima treba?
Posmatramo ih bilo etnografskim metodama,
ili putem anketa, povratnih informacija ili fokus grupa.
Prvo zaista želimo da shvatimo njihove potrebe.
Zatim tu je postupak izvlačenja neke ideje i ideje, i ja mislim
odatle potiče kreativnost. Radi se o zaista razumevanju, na suštinskom nivou, šta treba mojoj grupi klijenata?
Koji su njihovi osnovni problemi? I kako onda to kreativno rešim i plasirajte to na tržište proizvoda ili usluge KOJI je efikasan, koji koristi tehnologiju, gde imam mentore oko sebe? Ali mislim da je to jezgra kreativnosti
kako da budem siguran da sam otvoren za ideje drugih, naročito korisničku grupu kojoj zaista želim da služim?
Pregledali smo potrebu da bude kreativan kao preduzetnik, posebno zato što pomaže u generisanju ideja i oplemenjivanju istih u održive poslovne prilike.
Međutim, možda mislite: "Ali ja nisam kreativan." I ne biste bili sami. Ovo je previše uobičajena briga za preduzetnike u nastajanju, baš kao što biste mogli biti.
Znamo da je kreativnost važna veština za svakog preduzetnika i čini osnovu inventivnosti i inovacije. Znamo da se kreativnost može vremenom naučiti i poboljšati, i da postoje kreativna razmišljanja tehnike koje možemo da razvijemo. Započnimo detaljnijim pregledom o ključnim karakteristikama preduzetnika ,kreativni profil. Prva karakteristika kreativnosti je da preduzetnici gledaju izvan sadašnjosti i zamislite buduće mogućnosti i inovacije, ili gledaju na današnje situacije i zamislite novo inovativno rešenje. Preduzetnici traže neiskorišteno tržište uvesti proizvod ili uslugu. Traže nove grupe ljudi da prodate proizvod ili uslugu. Preduzetnici koriste svoju kreativnost uspostaviti nove veze i drugačije sagledati svet, da vidite prilike tamo gde drugi možda i ne bi. Preduzetnici takođe koriste svoje kreativne veštine da tražite nove načine kombinovanja resursa, stvoriti inovativna rešenja za određeno tržište. Ovi resursi bi mogli da uključuju i ljudske resurse, nematerijalnih resursa ili fizičkih resursa da razviju ili isporuče novi proizvod ili uslugu. Još jedna ključna karakteristika preduzetničkog kreativnog profila je njihova otvorenost da rizikuju i eksperimentišu sa novim idejama pred neizvesnošću.
Znate, neuspeh je značajan deo kreativnog procesa. Malo je verovatno da ćete biti potpuno
uspešan na svom prvom putu, tako i sposobnost da se nosimo sa neuspehom i učimo na greškama je neophodno ako želite uspeti. Možete koristiti iskustvo učenja iz grešaka
da obavestite sledeću ideju i podstaknete kreativnost. Preduzetnici koriste svoju kreativnost
da generiše ideje, proceni ih - uključujući i neuspehe - a zatim preduzmite mere merenim rizikom. Mnogi preduzetnici cene eksperimentiranje i ponavljanje kada se ocenjuju i razvijaju njihove mogućnosti. Ovo je važno, da li je bilo uspeha ili neuspeha u početku.
Preduzetnici koriste kreativni proces da bi sagledali svoje ideje i revidirati, prepraviti i prepraviti, ako je potrebno, u cilju stvaranja najboljeg proizvoda ili usluge za tržište njihovog poslovanja. ima formulu za inovaciju koju on primenjuje u svom poslu, a to je - inovacija je jednaka kreativnosti plus iterativni razvoj. Ponekad kreativni proces može biti teško postići sami. Iako su mnogi preduzetnici nezavisni,koji obično vole da rade autonomno, često sprovođenje vaših ideja može imati ogromnu korist iz rada sa timom. Mogu se stvoriti preduzetnički timovi koji bi se okupili razne snage i iskustva, omogućava vam svima da uspostavite više veza, eksperimentišite više i brže procenite pojedinačne ideje. To znači da možete otkriti ili stvoriti više rešenja ili rešenja bolje rešenje.
Neuspeh je ovde opcija. Ako stvari ne propadnu, ne idete dovoljno. "
Veruje u proces usavršavanja novih ideja, posebno u korist šireg tima, otkriti održivu priliku.
Takođe kaže: „Želiš biti ekstra strog u pravljenju najbolja moguća stvar koju možeš.
Pronađite sve što nije u redu s tim i to ispravite. Traži negativne povratne informacije, posebno od prijatelja. "
„Moramo da prihvatimo da nećemo uvek donosimo ispravne odluke koje ćemo kraljevsko zeznuti ponekad - razumevanje da neuspeh nije suprotnost uspehu, to je deo uspeha. "
Ovo su samo neke karakteristike o kreativnom profilu i kako oni se odnose na preduzetništvo. Kao što vidite, ne postoji nijedan savršen način za kreativnost,
ali postoje veštine i verovanja koja možete naučiti da vam pomognu u stvaranju
svoG kreativnOG profilAi OSTVARITI preduzetnički uspeh.