Mislim da je inovacija u osnovi o pronalaženju novih načina vršenja stvari - novi proizvodi, nove usluge.
Inovacija je ključna za startap ili preduzetnički posao.
Inovacija je ono što će na kraju razlikovati startup
iz, recimo, malog preduzeća.
Ali ako ne inovirate, to znači da se zapravo ne razvijate konkurentska prednost, a vi ne razvijate način za skaliranje poslovanja.
Imati konkurentsku prednost je izuzetno važan u ovom danu globalne konkurencije. Ne konkurišeš nekom drugom poslu niz ulicu. Konkurirate sa biznisom s druge strane planete. Dakle, razmišljate o svojoj konkurentskoj prednosti i razumevanje vaše konkurentske prednosti je presudno.
Sada ponekad postoje mogućnosti za butik
to bi moglo biti regionalne prirode kuda se može doći bez toga globalna konkurentska prednost.
.
Tako da je 70% našeg istraživanja i razvoja fokusirano na, postupna poboljšanja naših postojećih proizvoda. Mi to tamo ne možemo reći ne događa se inovacija, ali je vrlo fokusirana inovacija.
.
Važno je da nastavimo sa inovacijama na ovim proizvodima. A ta je inovacija nužno ograničena činjenicom da imamo instaliranu bazu. Dakle, to je nužno donekle. I to je u redu.
Kompanije mogu da koriste različite pristupe do inovacija. Često će to zavisiti od novca, vremena, i ljudskih resursa kojima raspolažu, i šta se poklapa sa njihovom poslovnom strategijom. Možemo reći da ovi pristupi mogu biti dio strategije kontinuiranog poboljšanja ili više na ad hoc osnovi.
Postoje četiri različite vrste inovacija koje treba razmotriti.
Ovo može biti predstavljanje novog proizvoda ili promeniti u postojeći proizvod, to bi mogla biti procesna inovacija koja je nova u industriji. Tu je i otvaranje novog tržišta ili novog marketinga metod. Ili bi to mogao biti razvoj novih praksi i ponašanja unutar organizacije.
Razgovarajmo o glavnim nivoima inovacije.
Postepena inovacija sastoji se od malog, ali smislenog poboljšanja u vašim proizvodima i uslugama. To su najčešće nove i poboljšane inovacije koje smo svi mi bombardovana svakodnevnim. Novi ukusi, preusmjeravaju na bolje prirodne sastojke, poboljšanja ambalaže, brže ili sporije funkcionisanje, pravodobna unapređenja lanca snabdevanja, veća, manja dimenzija, smanjenje troškova, veća ili manja težina. Viđamo ih svakog dana, a oni pomažu produžite životne cikluse proizvoda i poslovne cikluse, i poboljšati profitabilnost.
Mogu se lako vizuelizovati i brzo komunicirati, i daće vam nešto novo sa čime privući pažnju potrošača na sve bučnijem tržištu.
Probojna inovacija, poznata i kao radikalna inovacija, uključuje kreiranje potpuno novog procesa, usluge, ili proizvod kao odgovor na priliku ili potrebe tržišta. Ovaj nivo inovacije teži da bude rezultat pažljivog istraživanja i razvoj u specifično pitanje ili problem. Ovo je smislena promena u načinu poslujete i dajete potrošačima nešto što je zapravo novo, a ne samo novo i poboljšano. U većini slučajeva koristi novu tehnologiju da reši problem.
Ovakva vrsta inovacija često eliminiše postojeće industrije ili ih u najmanju ruku potpuno transformiše.
Iz tog razloga, transformaciona inovacija
obično se zalažu za one koji nisu venčani na postojeću infrastrukturu. Transformacijske inovacije su izuzetno retke. Razmislite o tome, koliko se zaista novih ideja u svetu dešava u godini... u životu? Malo.
Na neki način transformaciona inovacija
lakše je istrajati, jer je promena potrebna da bi se postigla obično se ne oslanja na postojeći entitet koji se je posvećen starom načinu vršenja stvari.
Zato često nalazimo transformacionu inovaciju
koje dolaze od startup kompanija.
Ukratko, tri nivoa inovacije su inkrementalni, pružajući skromna poboljšanja, probojni ili radikalni, stvarajući potpuno novo
proizvoda ili usluge i transformacionog, stvarajući novu industriju i transformirajući način na koji živimo
Inovacija je ključna za startap ili preduzetnički posao.
Inovacija je ono što će na kraju razlikovati startup
iz, recimo, malog preduzeća.
Ali ako ne inovirate, to znači da se zapravo ne razvijate konkurentska prednost, a vi ne razvijate način za skaliranje poslovanja.
Imati konkurentsku prednost je izuzetno važan u ovom danu globalne konkurencije. Ne konkurišeš nekom drugom poslu niz ulicu. Konkurirate sa biznisom s druge strane planete. Dakle, razmišljate o svojoj konkurentskoj prednosti i razumevanje vaše konkurentske prednosti je presudno.
Sada ponekad postoje mogućnosti za butik
to bi moglo biti regionalne prirode kuda se može doći bez toga globalna konkurentska prednost.
.
Tako da je 70% našeg istraživanja i razvoja fokusirano na, postupna poboljšanja naših postojećih proizvoda. Mi to tamo ne možemo reći ne događa se inovacija, ali je vrlo fokusirana inovacija.
.
Važno je da nastavimo sa inovacijama na ovim proizvodima. A ta je inovacija nužno ograničena činjenicom da imamo instaliranu bazu. Dakle, to je nužno donekle. I to je u redu.
Kompanije mogu da koriste različite pristupe do inovacija. Često će to zavisiti od novca, vremena, i ljudskih resursa kojima raspolažu, i šta se poklapa sa njihovom poslovnom strategijom. Možemo reći da ovi pristupi mogu biti dio strategije kontinuiranog poboljšanja ili više na ad hoc osnovi.
Postoje četiri različite vrste inovacija koje treba razmotriti.
Ovo može biti predstavljanje novog proizvoda ili promeniti u postojeći proizvod, to bi mogla biti procesna inovacija koja je nova u industriji. Tu je i otvaranje novog tržišta ili novog marketinga metod. Ili bi to mogao biti razvoj novih praksi i ponašanja unutar organizacije.
Razgovarajmo o glavnim nivoima inovacije.
Postepena inovacija sastoji se od malog, ali smislenog poboljšanja u vašim proizvodima i uslugama. To su najčešće nove i poboljšane inovacije koje smo svi mi bombardovana svakodnevnim. Novi ukusi, preusmjeravaju na bolje prirodne sastojke, poboljšanja ambalaže, brže ili sporije funkcionisanje, pravodobna unapređenja lanca snabdevanja, veća, manja dimenzija, smanjenje troškova, veća ili manja težina. Viđamo ih svakog dana, a oni pomažu produžite životne cikluse proizvoda i poslovne cikluse, i poboljšati profitabilnost.
Mogu se lako vizuelizovati i brzo komunicirati, i daće vam nešto novo sa čime privući pažnju potrošača na sve bučnijem tržištu.
Probojna inovacija, poznata i kao radikalna inovacija, uključuje kreiranje potpuno novog procesa, usluge, ili proizvod kao odgovor na priliku ili potrebe tržišta. Ovaj nivo inovacije teži da bude rezultat pažljivog istraživanja i razvoj u specifično pitanje ili problem. Ovo je smislena promena u načinu poslujete i dajete potrošačima nešto što je zapravo novo, a ne samo novo i poboljšano. U većini slučajeva koristi novu tehnologiju da reši problem.
Ovakva vrsta inovacija često eliminiše postojeće industrije ili ih u najmanju ruku potpuno transformiše.
Iz tog razloga, transformaciona inovacija
obično se zalažu za one koji nisu venčani na postojeću infrastrukturu. Transformacijske inovacije su izuzetno retke. Razmislite o tome, koliko se zaista novih ideja u svetu dešava u godini... u životu? Malo.
Na neki način transformaciona inovacija
lakše je istrajati, jer je promena potrebna da bi se postigla obično se ne oslanja na postojeći entitet koji se je posvećen starom načinu vršenja stvari.
Zato često nalazimo transformacionu inovaciju
koje dolaze od startup kompanija.
Ukratko, tri nivoa inovacije su inkrementalni, pružajući skromna poboljšanja, probojni ili radikalni, stvarajući potpuno novo
proizvoda ili usluge i transformacionog, stvarajući novu industriju i transformirajući način na koji živimo