IDEJE- INOVACIJA- KREATIVNOST

Ideja je proces RASLOJAVANJA i zbližavanja stvari, obrazaca koji se lome i ponovo povezuju, i na kraju imate drugačiju ideju. 

Koji su problemi, o čemu ljudi moraju da razmišljaju? Gledaj šta je pitanje i koje su veze? Ideja uzima u obzir svako stajalište jer nije važno gde ste u nekoj organizaciji ili u procesu ili sa problemom, videćete to sa vašeg stanovišta. Svako je vazan i njegovo glediste. 
I onda kreni da preispitujes ideju. Sta ako, i sta onda i kakve ima veze...
  • obrnuti brainstorming.Ako imate situaciju u kojoj nemate fokus,   ili ako imate ljude koji će nekako skakati po idejama, a treba da  testirate  da li da ideja  radi...    kada imate mnogo ideja,  ali  ne  optimalnih ideja.   
  • Jedna od stvari koju neki rade     je obrnuti brainstorming i to zapravo bolje funkcioniše,     jer umesto da uđete i kažete     hajde da rešimo ovo,     i recite: 'Šta ovde neće raditi     i zašto to neće funkcionisati, zašto se ne bismo trudili da to uradimo? "     
  • Opet, to je potpuno novi način razmišljanja,     a mozak se interesuje, i ljudi     zasto bi prestali da pokušavate da uradite takve stvari,   u stvari, počinjete da shvataju šta su blokade,     i zašto  to može propasti.   
  • Dakle, na pola puta kroz ovaj brainstorming, preletite.     I do tada, ljudi su već u ciklusu     korišćenja drugačije metodologije.     
  • Šta dopuštate ljudima da rade sami?     Kako spajate ljude?     biti zajedno je nešto što se zove refleksija tima.     Šta je to, da li se grupa može zajedno odražavati,     i mogu li komunicirati oko ideja?   
  • Dobar preduzetnik,  razmišlja o korisnosti, a ne upotrebljivosti.     
  • Dakle, razmišljaju o tome koji je problem koji treba rešiti ,  a ne kako zaraditi novac- sto  je sasvim nesto drugo.
  • Dakle, preduzetnici su zaista dobri u pokušaju da misle šta je ...    pitanje i šta bi bilo korisno u rešenju,     a ne  da samo misli koliko ce novca zaraditi.   
  •  gde možete da koristite ideju i koje formalne procese koristite  ,koji je vaš obrazac,kako  prikupljanje informacija, kako kreirate ideje i testirate   usvajate.
  •   da li proizvod radi, ili šta proizvod može da uradi?     koja je dodata vrednost proizvoda, koja je tvoja korist.     Kako to funkcioniše?     
  •    Dakle, sledeca stvar, koja je  zaista važna,     šta je osećaj, kakvo je iskustvo?      
  •  plnairaj ideju,   odredite budžet
  • Postoji li drugi način da to učinimo, kako  bi to bolje uradili?