9 ZP prati ZNAKOVE

Slijedite božanske upute u obliku „malih“ manifestacija i znakova
Ako vjerujete u Zakon privlačnosti i da imate moć stvoriti život svojih snova.
Ti si sve što jesi, onda moraš vjerovati u „male“ manifestacije i dnevne znakove koji te vode.

Čak štoviše, trebate ostati svjesni i otvoreni da biste ih vidjeli! Manifestiranje onoga što želite za svoj život odnosi se na putovanje, a ne samo na odredište.
I na tom putu, što se više počnete usklađivati ​​sa svojim pravim jastvom i što više pilingete sve slojeve, počet ćete vidjeti čaroliju koja se događa.
Dakle, želim vam reći da je sjajno imati nevjerojatne velike snove i ciljeve i održavati onu viziju života koju želimo manifestirati, ali trebamo poduzeti mjere i početi stvarati i raditi stvari s mjesta božanskog vodstva.
Ako se fokusirate samo na krajnji cilj, idite:
a) Završite se usredotočite na nedostatak onoga što želite i osjećate se frustriranob) Ne živite u sadašnjem trenutku već u nekoj dalekoj savršenoj budućnosti

Ako se nastavite fokusirati na nedostatak onoga što želite (imati novac, pronalazak srodne duše itd.), Ne samo da ćete se izbaciti iz vrtloga, a ne na vibraciju onoga što želite, već će vam propustiti sjajno putovanje!


Da, Zakon privlačnosti govori nam puno o osjećaju sreće jer su se sve naše želje već očitovale i uskladile s vibracijom onoga što želimo, a tada nam Svemir neće preostati ništa drugo nego da nam to pruži.

A da biste to učinili i zadržali taj osjećaj i vibraciju, morate obratiti pažnju na sve divne „male“ manifestacije i znakove koji se svakodnevno događaju i slijediti božanske upute.Što je božansko vodstvo?
Kad se potpuno založite za sebe da radite unutarnji posao koji vam je potreban i počnite se usklađivati ​​sa životom koji želite, spremni ste poduzeti. Jer će poravnanje očitovati božanske upute.

I vjerujte mi, ako ste dostigli ovaj dio programa i još uvijek ste ovdje, to je zato što se usklađujete s vibracijom željenog života.

Sada ste spremni primiti, prepoznati i djelovati po božanskom vodstvu, jer OSUČAVATE sami sebi.Ne prema onome što vam drugi kažu da biste trebali učiniti ili trebate biti, nego sebi!


Dakle, božansko vodstvo može imati različite oblike: intuicija / osjećaji crijeva, znanje (samo znate da morate nešto učiniti ili nekamo otići), kreativne ideje, znakovi, "male" manifestacije koje vam kažu da ste na pravu staza.
Kad osjetite božanske smjernice, znat ćete i jednostavno trebate reagirati na to bez odlaganja!

Dakle, ako vam se pojavi sjajna ideja, učinite to! Ako smatrate da trebate ići i sastati se s nekim novim, idi! Ako na mreži pronađete novi tečaj o određenom predmetu i osjetite potrebu da ga upišete, upišite se!"

Male" stvari i znakovi
 Svemir može biti kreativan. I to vam uvijek govori.

Recimo da pokušavaš manifestirati novac. I počnete svugdje naći novčiće. Ako niste svjesni, možda biste ga odbacili ili čak pomislili da je "samo denar".

Zapravo, način na koji vam svemir govori daje vam izvrsno i usklađujete se s vibracijom novca.
Kako je to cool !?
Druga vrsta manifestacija može uključivati ​​nove ljude koje sretnete i koji će vam na neki način pomoći, videći ponavljajuće brojeve poput 11:11, 111, 22, 33 ili 77.

Možda ih počnete vidjeti svugdje: registarske pločice, potvrde, brojeve telefona itd. Čak ih vidim i na cijenama benzina na benzinskoj stanici!
Ti su brojevi povezani s buđenjem i usklađivanjem. Oni su poput velikih palca iz svemira i vaših vodiča: nastavite, super vam ide!


Prije nego što sam postao duhovnim trenerom Zakona o privlačnosti, radio sam dugi niz godina u marketinškom sektoru online / društvenih medija, na stalnim poslovima i kasnije pokrenuo vlastiti posao.

Iako sam uživao u marketingu na društvenim medijima (i dalje to radim), uvijek sam osjećao da nešto nije u skladu. Osjetio sam ogromnu količinu otpora koji me blokira. Pokušao sam gurati i gurati i radim sve više i više samo da bih stvorio veći otpor.
Sve do dana kada sam odlučio učiniti nešto drugačije (sjećate se članka o prepoznavanju naših obrazaca i započeo drugačije djelovati?): Odlučio sam prestati i predati se.Odlučio sam ići ravno u otpor i do srži svoje boli. Htio sam promjenu sooooo loše.Htio sam učiniti nešto tamo gdje bih mogao pomoći ljudima i nadahnuti ljude da budu najbolja verzija sebe!

Unutar mene je zazvonio veliki poziv i više ga nisam mogao zatvoriti. Kad sam se napokon predao, dogodilo se nešto nevjerojatno. Počeo sam manifestirati mnoge one „male“ stvari koje su mi govorile da sam počela se uskladiti s mojim istinskim ja.
U moj su život ušli novi ljudi, imao sam nove ideje na koje sam djelovao, imao sam mnogo znakova poput fraza, tekstova u glazbi koji su napravili "klik", čak i stvari koje bih čuo od stranaca u kratkom razgovoru u supermarketu, itd. itd.

Počeo sam slijediti sve upute i osjećao se stvarno dobro! Osjećao sam se stvarno vodenim prema svojoj životnoj svrsi što sam se više i više zalagao za to i vrlo sam sretan zbog toga jer me to dovelo do toga da budem ovdje dijeleći to s tobom sada i živi tu svrhu.
Sjećam se jednom prije nego što sam se odlučio predati, vozio sam se kući, stvarno sam se osjećao dolje i frustrirano, i na cesti vidio znak s natpisom "usporite". To me stvarno kliknulo i sutradan sam ga odlučila pustiti.

Sljedeći znak božanskog vodstva može biti e-pošta s novom poslovnom prilikom. Knjiga koju pronađete u knjižnici daje vam izvrsnu ideju. Mjesto koje netko spominje u razgovoru zbog kojeg idete tamo, itd., Itd.
I na kraju, razlog zašto "stavljam" malo u zareze je taj što oni uopće nisu mali.
Oni su uistinu čarobni. Kad ste doista usklađeni na svom putu i u vibraciji onoga što želite, dogodit će vam se te stvari. Oni su ujedno i manifestacija vašeg rajnjeg cilja.
Kao da svemir skače oko vas, govoreći vam: "hej, pazi, to se već događa"!

Ali te manifestacije primijetit ćete samo ako ste u potpunosti u sadašnjem trenutku i otvoriti se prema njima.