15 ZP Pismo Svemiru

Pismo Svemiru

Sada ćete napisati pismo Svemiru i tražiti sve detalje što vam treba.

No, umjesto da napišete "hoću" ili "bit ću", umjesto toga, upotrebljavat ćete "imam" i "jesam".


Razlika je u tome što su prvi usredotočeni na nedostatak i nadu, dok su drugi usredotočeni na vas koji vjerujete da se to već događa i u povjerenju.

Ako želite vidjeti razliku u vibracijskom poravnavanju, pismo možete napisati i sa "Želim", pročitati ga, a kad završite, zamijenite sve "ja želim" za "imam" i vidite da se čudo događa , To je trenutno usklađivanje!

Pogledajte razliku u vašem osjećaju da prelazite s jednog na drugi.
To sam napravio za sebe. Kada sam u životu počeo koristiti Zakon privlačnosti, imao sam malo problema s tim kako se osjećati kao što ga već imam.

Pisanje ovog pisma bio je klik koji sam trebao. Napisao sam ovo pismo, stavio datum i čitao ga svaki dan.

Svaki put kad sam ga pročitao osjećaj "imam" bio je stvarniji. Ovo je bilo istinsko pozitivno ispiranje mozga! 


Nakon što ga napišete, ovo pismo možete pročitati kad god poželite, ali svemir morate pitati samo jednom. Ne morate pitati iznova i iznova svaki put kad ga pročitate.

Pročitali ste kako biste osjećali da ga imate, a ne da ponovno pitate, jer pitati i pitati opet znači da niste sigurni je li se već dogodilo. I to je.

Stvari su se počele mnogo brže manifestirati nakon što sam napisao pismo, jer sam mu sve više i više vjerovao. Ovo je moćna stvar! Zato vam kažem da to radite. Svidjet će vam se ova vježba!

Kako napisati svoje pismo

To biste možda željeli učiniti pomoću olovke i papira, a ne na računalu, tako da pismo ima vaš rukopis i vašu energiju.

Dakle, napišete pismo koje započinje s "Dragi svemir", a zatim napišete sve "imam", u što detaljnije moguće.

Ako želite manifestirati novac, recite Univerzumu što i koliko želite manifestirati. Nemojte samo reći "imam puno novca", nego "imam 100.000 dolara na svom bankovnom računu".

Jer ako kažete "Ja imam puno novca", to može značiti različite stvari: to može značiti da započinjete više zarađivati ​​ili može značiti da počnete bolje organizirati svoj novac.

Ako želite očitovati kuću iz snova, opišite kuću: koliko spavaćih soba ima? Ima li vrt? Gdje je garaža? Gdje se nalazi kuća?


Ako želite iskazati ljubavnog partnera, napišite sve njegove kvalitete. Imaju li vlastiti posao? Jesu li pojedinačni i dostupni? Vole li putovati? Jesu li duhovni?

Budite najkonkretniji što možete. Svaku pojedinu stvar koju napišete osjećajte.

Zamislite ga i osjetite kako se događa
Osjetite kako gledate svoj bankovni račun i vidite tu svotu novca. Osjetite kako parkirate automobil u garaži i ulazite u kuću iz snova. Osjetite da se prvi put susrećete sa svojim ljubavnim partnerom - osjetite sve leptire u želucu i toplinu u svom srcu.
Možete čak ići i dalje ako želite i napisali sebi pismo iz Svemira, rekavši "imaš ovo", "imaš to", idi do pošte i pošalji pismo sebi. :) Stvarno moćne stvari kada primite ovo pismo!

Sad ćete držati pismo koje ste napisali i pročitali svaki dan, ujutro i navečer prije spavanja. Pročitajte ga naglas ako želite. Pročitajte ga gledajući se u ogledalo.

Počet ćete vjerovati da imate sve što toliko želite da Svemir nema ništa drugo nego da vam ga isporuči.