14 ZP Kako raditi posao koji volite i koja je vaša životna svrha

Kako raditi posao koji volite i koja je vaša životna svrha
Sjećam se da sam čula ove riječi od Marka Twaina kada sam bio vrlo mlad: „Radite što volite i nikad nećete raditi jedan dan u životu“.


To je odjeknulo vrlo duboko u meni i u tom sam se trenutku obvezao da ću u ovom životu pronaći svoju životnu svrhu i raditi posao koji volim i koji dolazi iz moje duše.


Također, moja je majka bila osnovna učiteljica i apsolutno ju je voljela
raditi. Inspirirala me je da se nikada ne slažem ni s čime drugim, već sa osjećajem strasti prema onome što radite.

Ako se i vi osjećate kao da ova vatra gori u vama, gura vas da pronađete svoju životnu svrhu i radite posao koji volite, nastavite čitati. Meni je moje otkriće bilo daleko od lakog. Završio sam sveučilište s diplomom sociologije i pitanje „što sad?“ Osjećao sam se apsolutno izgubljenim i osjećao sam pritisak da moram nešto odabrati i naći posao nije pomoglo.

Ideja da sljedećih 50 godina budem u uredu 9-5 raditi za nekoga drugoga smatrala se potpunim otpadom.

Ne kažem da je to ispravno ili pogrešno, prema mom istinskom ja, to jednostavno nije imalo smisla.

Ali nastavila sam sa svojim starim uvjerenjima da je "tako kako je" pronaći posao, a dogodilo se to da sam imala doslovno desetine poslova i nikada nisam mogla ostati na niti jednom od njih više od 6 mjeseci.
Često se zbog toga sramim, kao da imam neku vrstu problema: Zašto ne mogu jednostavno naći lijep posao, srediti se i biti sretan?

Malo sam znao da sam se toga sram, oblikovao put da pronađem svoju stvarnu životnu svrhu

Moja spremnost da se riješim manje od posla koji volim u kombinaciji s mojim poduzetničkim duhom samo me učinila nezaposlenom.
Konačno, nakon mnogo godina života u ovom ludilu, doživio sam veliko duhovno buđenje i odlučio sam pokrenuti vlastiti internetski marketinški posao.

Sjajno je radila za sebe i imala sam slobodu za kojom sam tako očajnički žudjela, ali još uvijek nešto je nedostajalo. Operirao sam se iz ega, tražeći vanjsku potvrdu u svakom trenutku i iscrpljujući se svaki dan. Nedostajalo mi je srca i duše u onome što radim.
Pokušao sam mnogo različitih strategija bez uspjeha, moj posao nije
prerasti određenu točku i ja sam došao do točke u kojoj sam se osjećao potpuno iscrpljeno.

Pokušao sam učiniti jedno što još nisam pokušao: predati se. Da se samo zaustavim, idite raditi druge stvari koje me usrećuju i samo slušajte moj glas.

Već sam znao da želim pomoći i nadahnuti ljude, i to sam već vrlo često činio u razgovorima sa svojim marketinškim klijentima, puno puta sam im pomogao da se energično usklade s njihovim poslovnim ciljevima.

Primio sam mnoštvo mnogih znakova iz Svemira i božansko vodstvo koje mi je pomoglo i pokazalo mi put. Odlučio sam početi djelovati na to polako, dijete koraka. I mene je danas odvelo ovdje.
Sada živim svoju svrhu i apsolutno sam strastven u poslu koji obavljam i pomažem ljudima da se usklade sa životom svojih snova.

Svakako ono što radim sada ne djeluje kao posao, to je osjećaj zbog čega sam došao ovamo u ovom životu, u ovom tijelu.

I znam da mi je sve što sam prošao kroz sve te godine davalo iskustva koja su mi potrebna da bih sada mogla raditi ono što radim.

Razlog zašto vam pričam ovu moju priču je taj što imam ljude koji mi se javljaju zbog obuke u Zakonu privlačnosti koji se osjećaju potpuno iscrpljeni njihovim trenutnim poslovima ili poslovima, osjećajući se izgubljeno ili potišteno zbog posla.

Ne žele se nagoditi za nešto što ne vole, osjećaju da žele više, ali ne znaju gdje započeti ili što raditi.
I sve počinje usklađivanjem. Baš kao i sve ostalo, što se tiče zakona privlačnosti.Vrlo često trebate doći do točke prijeloma gdje kažete da je dovoljno i samo se predate. Tada otklonite otpor i počnete se poravnati.Vaša životna svrha povezana je s vašim darovima

Vaša životna svrha i nadahnuti rad uvijek je povezan s vašim nevjerojatnim i jedinstvenim darovima.
To je ono zbog čega vaša duša pjeva, to je ono što vas duboko pokreće.

Ne morate razmišljati o tome "koju bih karijeru trebao imati" ili "koji bih posao trebao raditi", morate razmišljati u smislu "da novac nije briga, što bih volio raditi za ostatak moj život"?
Prvo morate odgovoriti na to pitanje i tek puno kasnije početi oblikovati posao, karijeru ili posao oko odgovora (ili odgovora).
Jer ako razmišljate u smislu "posla" ili "posla", u osnovi samo vršite pritisak na sebe i stvarate otpor.


Umjesto toga, razmislite o tome što vas uistinu čini sretnima, što vas pokreće, što volite raditi kad ne radite. To može biti kuhanje, fotografiranje, pjevanje, pisanje ...

To je uvijek nešto što gubite trag vremena jer ste toliko uronjeni u njega. To je nešto o čemu možete razgovarati satima i daje vam određeni sjaj u očima, radost u vašem srcu koju i drugi ljudi mogu osjetiti od vas. Jer ste strastveni zbog toga!

I to ne mora biti "ono" u čemu sam dobar. Mi smo višedimenzionalna bića, imamo mnoge talente. Nemojte se nagoditi.
Najvažnija stvar kada pokušavate pronaći životnu svrhu i nadahnuti rad je da se nikad ne nagodite. Čak i ako trenutno ne radite posao u kojem uživate ili ste posao rušenja duše, i dalje vjerujte da zaslužujete raditi posao koji volite i zaradite puno novca od njega. Moguće je i dogodit će se!

Rješavanje za manje od onoga za što smatramo da zaslužujemo ostaje u oskudnom razmišljanju, ništa drugo. Potječe iz mjesta nedostatka povjerenja u sebe i osjećaja nemoći.

Dakle, vaš je posao pronaći ono što vam je životna svrha i vaš je posao ostati usklađen s njim, govoreći ne na drugim poslovima ili poslu koji nije usklađen.

To ne znači da sutra trebate napustiti posao (iako možete ako se osjećate nadahnutim za to), ali znači da kad jednom znate šta želite, više ne prihvaćate i počinjete djelovati na njemu.
Jer u onom posebnom trenutku kada se "klik" dogodi i ZNATE što je vaša životna svrha, to je kada ste spremni u potpunosti ga prihvatiti.

To je poput naručivanja hrane u restoranu, a ako konobar dođe s hranom koju niste naručili, jednostavno kažete "ne, nisam to naručio, nije moja hrana".

Ne držite samo hranu koju niste naručili, jer se bojite da nema više hrane! Vi kažete ne i tražite hranu koju želite.

Isto je i s poslom (i svim ostalim područjima u vašem životu zaista). Ne možete se skrasiti za manje nego što ste naredili Univerzumu.