11 ZP KAKO OSTATI POSVECEN

Kako ostati posvećen onome što želite ispoljiti
Svi imamo želje i stvari koje želimo ostvariti. Ali samo želje i želje nisu dovoljne.

Bez snažne predanosti onome što želimo postići i pokazati, ništa se ne događa.
To znači biti počinjen 100% svaki dan. Ne postoji drugi način.
Razlog zašto se mnogi ljudi ne zalažu za ono što čine ili misle da žele je to što ne dolazi iz njihove istine, iz njihove duše.
Čuo sam ljude kako kažu da je netko lijen, jer to ne čine kako bi trebali u odnosu na svoje ciljeve. Nikad nisam vjerovao da je to iskreno. Ne vjerujem da na ovom svijetu postoji jedna osoba koja je lijena.

Umjesto toga, vjerujem da postoje nemotivirani ljudi koji nisu u skladu s onim tko uistinu jesu, tako da ne poduzimaju ništa. Ne osjećaju to u svojoj duši.

Znam, i sama sam to doživjela. Prije sam imao vlastiti posao u marketingu na društvenim mrežama i premda sam donosio dobre rezultate svojim klijentima i volio sam posao, uvijek sam osjećao da nešto nije u redu. Nešto je nedostajalo. Nedostajao je SOUL.

Oduvijek sam imao konstantan osjećaj da bih trebao raditi nešto drugo. Zato se nikad nisam mogao u potpunosti posvetiti svom poslu i nikad nisam imao rast kakav sam želio.


U nekom trenutku, tamo je bila prava stagnacija i puno otpora! Bila sam iscrpljena.

Smiješno je, upravo me je taj posao vodio u moju životnu svrhu, jer sam završio spontane sesije usklađivanja energije sa svojim
klijenti na marketingu na društvenim mrežama i istovremeno se usklađuju s mojom svrhom.

Čim sam učinio klik i shvatio koja je moja životna svrha i odlučio sam se u potpunosti posvetiti tome, život je za mene niz manifestacija i protoka!

Osjećam svrhu, osjećam usklađenost i ja se također slobodno osjećam. Posao koji radim sada mi dolazi direktno iz srca.
Ja vjerujem u sebe i u ono što radim, a vjerujem i u ljude.
Mislim da je svaka pojedina osoba fenomenalna i da ima toliko toga za pružiti svijetu i volim im pomagati da to iznesu u ruke.
Dakle, sve ovo treba reći da prije svega provjerite jesu li vaše želje uistinu usklađene s vašom dušom, dolaze li iz vašeg srca.

Trebali biste manifestirati stvari i život koji volite, jer dolazi iz vaše unutarnje istine, a ne zato što su vam stara uvjerenja govorila da su to stvari koje biste trebali poželjeti, ili zato što to čini netko drugi kome se divite, itd.
Stvari koje želite manifestirati moraju biti u potpunosti 100% usklađene s vašom dušom i životnom svrhom, jer se u suprotnom nikad nećete moći u potpunosti obvezati u njih i vjerovati u njih, a to bi bilo zaista teško ili gotovo nemoguće manifestirati.

Ili, čak i ako se manifestirate malo, to vam nikada neće donijeti punu radost. Uvijek ćete imati taj osjećaj da nešto nedostaje. Imat ćete pitanja i sumnje u to, puno „ako je“ i „ali je“ i ne možete sumnjati u ono što želite iskazati, jer to izaziva kontradikciju i izvlači vas iz vrtloga.

Kako se u potpunosti obvezati

Mnogo je ljudi koji će vam reći strategije kako se opredijeliti za svoje ciljeve: napravite popise, postavite manje ciljeve, učinite to, učinite to. Korporativni svijet prepun je takvih primjera.

Ali, istina je, ne radi se o tome. To je o biti
Možete napraviti popise, postavljati ciljeve, itd., Itd., Ali UVIJEK će se osjećati kao posao jer vaše srce i duša nisu u njemu.
I OBRAZUJETE se osjećati potpuno i potpuno sretno i radosno sve što radiš.
Kad se predate stvarima koje dolaze iz vaše duše i usklađuju se s vašom unutarnjom istinom, to je poput daha svježeg zraka.

Sav otpor koji ste jednom osjetili nestaje. Osjećate se mirno, osjećate svrhu i osjećate uzbuđenje!

Poduzimate božanske akcije temeljene na uzbuđenju i radosti, a ne na gnjavaži ili obavezama. Ne postoji "Pokušat ću ...". Ne, ono što osjećate je da želite ići PUNO HITRO naprijed! Osjećate PASIJU!
Dolazi iz svake stanice u vašem tijelu. I da, možda ćete se ponovo osjećati kao dijete!
Sve se osjeća sjajno i samo teče. Ostati tako predan zahtijeva nula napora, jednostavno je tako.
Jedino na što ću vas ovdje upozoriti jest činjenica da ako ste dugo živjeli u starim sustavima vjerovanja, a ne iz svoje istine, stara se negativna energija može pojaviti ponekad pokušavajući da vas povuče, dok ne živite u potpunosti u novoj pozitivnoj energiji.

Možete podsvjesno završiti ono što ste nekada radili ne osjećate se dobro i morate svjesno provjeravati sebe i svoje obrasce ponašanja.
Ako počnete osjećati otpor ili osjećati nezadovoljstvo zbog nečega, emocija je tu s razlogom, obratite pažnju na to.

Biti opredijeljen za manifestiranje onoga što želite znači i da se zalažete za sam Zakon privlačnosti.
Trebate svjesno tražiti više informacija o LOA-u i dosljedno ih primjenjivati. Ne radi čitati članak, preskočiti 3 ili 4 dana, a potom pročitati još jedan, i nastaviti ovako.

Trebate svaki dan obavljati posao i ostati mu posvećeni.

Korištenje zakona privlačnosti je stil života, vaš novi stil života!

Vjerujte mi, kad se uskladite s onim što želite od svoje duše i potpuno se 100% predate tome, Univerzum vas zavjerava da vam pomogne i postavi lanac događaja da vas tamo dovede.

Kad se obvezate na ono što volite i proizlazi iz vašeg srca, postavljate jasan i jasan poredak s Kozmičkim knjigama i on odgovara: "Dolazi!".

Posvećenost je apsolutna namjera da uspijete što aktivira Zakon privlačnosti da usmjerite ljude i resurse koji će vaš san ostvariti.
Zakonom privlačnosti i čarolijom predanosti, uistinu MOŽETE biti i raditi i imati što god poželiš!
Ja sam to iskusio iz prve ruke i još uvijek ga doživljavam. TO JE SJAJNO I JA TO ZASLUZUJEM.