3 zakon privlacenja -JA SAM KREATOR, JA SAM

Ja sam KREATOR
Ne privlačite život kakav želite koristeći tehnike privlačenja, privlačite ono što želite postajući ono što želite. 

Jer Zakon privlačnosti je zakon TEBE! Dakle, privlačite upravo ono što jeste.

Na primjer, ako želite uspostaviti zdrav ljubavni odnos u svom životu, prvo morate sami postati takva zdrava ljubavna osoba. Jer slično privlači slično.

Kad su takve stvari koje želite privući, postaješ poput magneta za sve sto ulazi u vaš život. U svim područjima svog života. 
Pusti stvari koje nisi
Svaki put kada u nečemu ili iskustvu vidite nešto što vas gnjavi i ne volite, oni zapravo odražavaju na vas stvari koje trebate raditi na sebi - i morate ih pustiti.
Zapravo ti ljudi i / ili iskustva pružaju vam ogromnu uslugu prikazivanju u našem životu, jer su ogledalo za vas.
Većina se ljudi samo žali ili ljuti zbog toga. To se događa u načinu žrtve. Smatrate da ste žrtva okolnosti i život je nepravedan. Neki provode cijeli život ovako.
Ali pravi razlog zbog kojeg te stvari nerviraju ili ljute su jednostavno zato što trebaš pogledati u sebe.

Nisi žrtva i nikad nisi ni bila. Daje vam se ogromna prilika da pogledate u sebe i povratite svoju unutarnju snagu radeći na stvarima na kojima trebate raditi.

Te stvari koje se pojave samo govore o tome da se u tebi nešto ne poklapa. Život ide jer želi da se razvijate, želi da otkrijete i otkrijete svoju pravu ljepotu.
Na primjer, ako se žalite da vaš partner ne sluša što govorite ili vas ne zanima kako se osjećate, radite li to i vi? Da li istinski slušate sebe i poštujete li svoj osjećaj? Ili je ignorirate?
Jer ako i dalje ne slušate svoj unutarnji glas i zanemarite svoje osjećaje, u svoj ćete život privući ljude i situacije koji će zanemariti i taj dio vas.


Ili recimo da želite manifestirati novac u svom životu. Ali uvijek se žalite da nemate dovoljno novca ili vjerujete da ne zaslužujete više. Pogodite što, svemir će vam pružiti više iskustava i ljudi koji će to potvrditi.

I ja sam nekada bio takav. Proveo sam godine nakon što je započeo i
napuštajući korporativne poslove jer nikad nisam stvarno odjeknuo s njima, ali vjerovao sam da je to ono što moram učiniti: dobiti sjajan posao i primiti ček za plaću.

Osjećala sam se grozno i ​​nekada sam mislila da samo trebam naći savršen posao i osjećam se sjajno. U osnovi sam ignorirao dio groznog osjećaja.
Pa, naravno, sljedeći „sjajan posao“ bio je samo još jedna potvrda za „ja jesam“ za koju sam mislila da jesam. "Ja jesam" koji je nekoć potjecao iz ega i vjerovao sam da moram nešto dokazati drugima.

Kad sam se konačno odlučio prestati žaliti na poslove i koliko su grozni i počeo sam se pitati zašto se sve pojavljuju u mom životu, tada su se stvari počele mijenjati.

Dugo sam ignorirao svoju istinu, ali život mi je neprestano kukao. Ti su mi poslovi samo pokazali moje uvjerenje oko posla i novca koji sam tada imao: naći dobar posao s sjajnim statusom i primati plaću. Ali ovo nisam bio ja. Oduvijek sam imao poduzetnički duh i uvijek sam želio pomoći i nadahnuti druge.

A u tome je trik. Umjesto da gledate vani na ono što vam rade drugi ljudi ili iskustva, ostanite pri svjesnoj svjesnosti i uzmite ih kao priliku za razvoj.
Evoluirati u ono što uistinu jeste, tako privlačite sve što želite.

Ne mogu vam reći nevjerojatnu transformaciju za mene kad sam se konačno odlučio biti istinsko "jesam" i živjeti u cjelovitosti sa svojom dušom i zadivljujućim manifestacijama koje je donijelo: ne samo priliku da živim svoju životnu svrhu, već novih ljudi, iskustava i situacija koje su usklađene s osobom koja uistinu jesam.

Sada sam zahvalan za sve poslove u korporativnom svijetu i sva iskustva koja sam stekao jer su me doveli do točke da se probijem.
Dakle, to je ono što sada želim za vas: da dopustite sebi da pustite svoje istinsko “Ja”.

Ne možete pronaći ljubav bez da prvo volite sebe. Ne možete naći obilje, a da prvo ne osjetite obilje. Svakako ne bih mogao pomoći drugima ako nisam prvi pomogao sebi.
Pa, kako možete biti ono što želite privući?
Sjajna stvar je - i zato je lakše nego što mislite postati stvari koje želite manifestirati - one stvari koje vas privlače već ste vi. Zbog toga vas prvo privlačite.
Ako vas privlači ljubaznost, to je zato što ste već ljubazni. Ako vas privlači ljubav, to je zato što se već volite.
Dakle, samo se trebate otvoriti, usmjeriti svoju pažnju na njih. I oni vas traže i žele izaći.
To je samo još jedan sloj koji treba prijeći. Neka izađu, jer ste to vi!

Vježba za danas

Napišite popis svih stvari koje želite manifestirati u svom životu: radost, ljubaznost, obilje, blagostanje, sreća, ljubav itd.
Zatim sjednite u tišini, zatvorite oči i zamislite otvaranje srčane čakre. Srce vam se širi, postaje veće i potpuno otvoreno za dobre stvari.
Zatim pogledajte svoj popis i recite sebi da ste već sve te stvari:
"Volim"
"Ja sam obilan" "Sretan sam"
"Ja sam otvoren"

Svaki put kada to izgovorite naglas, dozvolite sebi da u to potpuno vjerujete! Zatvorite oči i vidite sebe u izobilju, ljubavi, sreću itd.
Molimo budite nježni prema sebi tijekom ovog postupka. Razvijanje čini
nastaju neugodni osjećaji.

Vaš ego će htjeti da ostanete na istom mjestu i stane na put, varajući vas da vjerujete da niste ono što želite biti.
Priznajte misao i recite „ta misao nije usklađena s onim što želim manifestirati“ i pustite je.
To je razlog zašto, kada sebi kažete "Ja jesam", to treba poteći iz srca, a ne iz uma.
Sadiš sjeme nevjerojatnog života koji ćeš se manifestirati.