ZAKON PRIVLACENJA

Sta je zakon privlacenja i kako radi
  1. jasnoca sta je ono sto zelis, kreiraj rezultat kome tezis
  2. ukloni negativna ogranicenja i blokade, oprosti drugima i sebi
  3. preduzmi akciju
  4. oseti da je to vec ostvreno u sadasnjem trenutku
  5. meditiraj , koristi  afirmacije, budi zahvalan za sve sto imas, ponavljaj to
  6. budi spreman da primis
  7. proslavi svoj uspeh
Moc misli i osecanja. Promena iznutra, sta to zelimo , koji rezultat zelimo da kreiramo, pozitivan stav, fokus - tu raste energija.
Sadasnji trenutak je trenutak kreacije. Biti svestan. 
Kroz meditaciju, kontrolu misli, osecanja. Pricaj novu pricu. Priomena kroz akciju. Smireni um  je potrebno imati, iz stanja mira. 
Formulisi dnevne ciljeve idi korak po korak, menjaj misli emocije , afirmacije, verovanja. Definisi rezultat kao vec ostvaren ja jesam, ja imam...
Meditirati svakog dana po 20minuta.

Zelja je masta. Cilj je JA JESAM< JA IMAM ostvaren rezultat u sadasnjem vremenu, ukljuci cula- s aklim sam, gde, kako cu proslaviti
 Sta je prvi korak , sta drugi korak....
Pomozite prijateljima, stvori socijalni kapital. 

Testiraj svoj cilj. Da li je to moj cilj i l neciji , tudji cilj

OPUSTI SEBE
dinamicka meditacija, izaberi reakciju na situaciju,izaberi sta je korisno za tebe, bice ovako il bolje od ovoga. 

UVERENJA

su softveri po kojima radimo, mislimo i osecamo.Ja idem u sigurniji posao koji volim, ima dosta posla z amene, dolazi mi u pravom trenutku,, sigurniji i unosniji posao,, zahvalana sam na tom iskustvu. Za sve ima resenja. Trzai drugo misljenje, podrsku i motivaciju. Mi sve mozemo. Osvesti uverenja, vrednosti sta ja zasluzujem, sta nudim. Pricaj novu pricu. Dobar sam sposoban sam ...oseti emociju u manifestaciji. Ja sam svakog dana sve bolj ei bolje. Ja mogu sve sto hocu. 


  • MISLI 
  • EMOCIJE
  • AFIRMACIJE
  • VIZUELIZACIJA      -su koraci kako radi zakon privlacenja.
Licna verovanja kroje buducnost. Mi oclucujemo iodgovorni smo za sebe.
Okolnosti  ljude i situacije koje imamo.

Imaginacija - nisi to vec video to sto zamisljas i kreiras. Sto je slika jasnija pre materijalizujemo. Jedno culo je uvek vise naglaseno. Slika treeba da je jasna , ostra, pojacaj bolje, pojacaj svetlost, nek slika bude velika ispred tebe.
PRATI ZNAKE- znaci su signali , intuicije da si na dobrom putu.

ZAHVALNOST
neguj zahvalnost , zapisi zahvalnost za sve. sto sam zdrava, zto ima gde da spavam, jedem , obucem, platim racune, sto me vole, sto imam nekog, sto imam posao, partnera, sto imam svoj mir, sto imam toplu vodu, sto imam ir u dusi, za sve sto ima i sto jesam ... sve moze  da se resi. Zahvalni smo na svemu sto moze da se desi.
svako vece pred spavanje zahvali se za barem 5 stvari koje imas, i to ponovi svako jutro.
Tacka preokreta je povezivanje sa zahvalnoscu. za ljubavm zdravlje, bogatstvo.
AKCIJA
kad krenes u akciju saljes poruku univerzumu da si spreman. biraj sta je prvi korak, pa sledeci.  
spoljasnji i unutrasnji spoj je kljuc uspeha.
ono kako danas zovimo je samo rezultat onoga kako smo ziveli , mislili i osecali predhodno vreme, 1-7 godina unazad. 
sta zelim d apromenim , kako se sad osecam, sta je suprotno o toga. i to stavi u meditaciju. 

OPRASTANJE
mrznja , bes  ogorcenost stvara kiselu sredinu u telu i predstavlja podlogu za razvoj mnogih bolesti
kome to nismo oprostili
ne gledaj sebe kao zrtvu. najveca snaga je u oprastanju.
bolest kao put ka izlecenju - tacka preokreta. bolest je osecanje krvice i mrznje.
 kad oprostimo skidamo teret i sebi i drugima. to ne znaci da opravdavamo , nego  pokusamo da razumemo, tad je tako bilo, to je bilo najbolje sto sam mogao. necemo dopustiti drugima da nas maltretiraju. 
Da se odnose prema nama da sa postovanjem i ljubavlju.
oprostiti drugom znaci osloboditi sebe mrznje , besa i krivice. 
budi nezan prema sebi , oprosti sebi , nek te tretiraju sa ljubavlju i postovanjem, biti zahvalan, odraditi zadatak i idemo dalje. 

  1. jasnoca
  2. ukloni negativna ogranicenja i blokade, oprosti drugima i sebi
  3. kreiraj rezultat kome tezis
  4. preduzmi akciju
  5. oseti da je to vec ostvreno u sadasnjem trenutku
  6. meditiraj , koristi  afirmacije, budi zahvalan za sve sto imas
  7. ponavljaj to
  8. budi spreman da primis
  9. proslavi svoj uspeh