TEHNIKE KONVERZACIJE

Miltonov model, META model, i model Sleight of Mouth

jezik u vremenu: ja plešem, ja sam plesala, ja ću plesati.
Prebaci snagu u prošlost. Počni u sadašnjosti i idu u prošlost.
koraci:
  1. prebaci se u prošlost
  2. ciljna pitanja
  3. ne ili primer
  4. pogledaj unazad
  5. vrati se u sadašnjost
promeni percepciju. Koristi TIME WORD: kad, pre, posle, sada, nastaviće se...

TIMELINE - VREMENSKA LINIJA

EMOTIVNO PUTOVANJE KROZ VREME. Gde vreme postoji? Vecina ljudi živi u prošlosti a sanjari i misli na budučnost. Tako da su im misli i osećanja razapeta između dva pravca.
Ljudi  iz prošlosti stalno reflektuju stara sećanja,prošlost je prošlost to je prošlo.No i pord toga ljudi su često zaglavljeni baš tamo u prošlosti.

Šta sam hteo-la da ostvarim?

Šta sam do sad ostvario-la?
Koje sam povratne informacije kroz ovo iskustvo stekao-la?
Šta sam iz njih naučio-la?
Kako mogu pametno (pozitivno) da iskoristim to što sam do sada naučio-la?

Kako ću meriti buduća napredovanja /uspeh?